19.. =) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu 19.. =) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

19.. =)

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

29 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hi allemaal!
Even weer een update. Had afgelopen week weinig tijd om iets te posten, omdat mijn moeder en oom hier waren. Zometeen weer afscheid nemen, want morgen gaan ze weer vroeg weg. Dan komt de moeder van Erik.
Afgelopen week hebben we best veel beleefd.. We zijn naar Petrified Forest en Painted Desert geweest, naar Sedona en omstreken, en we hebben Walnut Canyon gezien, Erik en ik al voor de 2e keer.
Vrijdag was ik jarig, en ben ik 19 jaartjes geworden.. Toch jammer dat je overal 21 voor moet zijn hier, maar goed.. Die dag zijn we op stap geweest met mama en Albert, en zijn we uit eten geweest. Heel gezellig!
Tot zover deze korte update.. binnenkort meer.. ;)! xx

PS: Iedereen bedankt voor de kaartjes, e-cards, krabbels, mailtjes, en het filmpje! Echt heel leuk!

  • 01 November 2006 - 01:18

    Grietha:

    Lieve Marleen,
    Ik vond het geweldig om jullie te zien.
    We hebben het hartstikke leuk gehad met jullie in Flagstaff.

  • 01 November 2006 - 10:06

    Dennis:

    Leentjeeeeee =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 19241

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: