And..... It's a No Go - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu And..... It's a No Go - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

And..... It's a No Go

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

20 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Lieve mensen.

Een beetje teleurgesteld, maar op zich ook wel blij deel ik bij deze mee dat Erik en ik half december onze voetjes weer op Nederlandse bodem zullen plaatsen.
Zien jullie dan!

xx!

  • 20 November 2006 - 18:12

    Ineke:

    lieverdje!

  • 20 November 2006 - 18:46

    Grietha:

    Ben blij dat je thuis komt

  • 20 November 2006 - 18:49

    Marleen:

    Jullie gunnen mij ook niks he.. ;)!

  • 22 November 2006 - 18:32

    Ineke:

    Jahwel hoor! heb echt voor je geduimd dat je mocht blijven, dat was je wel gegund ;)

    maar heel stiekem ben ik wel een beetje blij dat je hier oud en nieuw komt vieren!

    dikke kus

  • 28 November 2006 - 10:00

    Elena:

    Sorry it did not turn out good with school-bastards.
    I hope you will find a grate placement and i hope to see you soon.
    Kisses to both of you

  • 04 December 2006 - 18:41

    Ariaan:

    Welcome back party? (Ow shit... die moeten wij dan organiseren)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 19232

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: