Bye-bye! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Bye-bye! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Bye-bye!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

13 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Dag mensen!
Even weer snel een update. De afgelopen weken zijn omgevlogen.. Vandaar dat ik geen updates meer gepost heb. Sorry!
Vandaag wordt niet zo'n gezellige dag denk ik.. :)! We moesten vanmorgen om 3u opstaan om de mama van Erik naar het station te brengen, want na 2 weken hier te zijn geweest ging ze weer naar huis.. Rond 4u lagen we weer in bed, om nog even snel 2 uurtjes te slapen en dan weer op te staan voor Spaans. Toen de douche ook nog koud was om half 7 besloten we Spaans maar te skippen en nog 2 uurtjes door te slapen. Beetje brak vandaag dus..
Verder is er de afgelopen weken niet heel veel gebeurd. We hebben 2 leuke weken gehad met de moeder van Erik, maar ik miste mijn eigen familie wel! Helemaal omdat mijn moeder en oom ook net zijn geweest, en nu duurt het nog een half jaar voor ik ze weer zie.. Maar goed, dat wist ik van tevoren, en ben allang blij dat ze ons hebben opgezocht hier.
Vandaag gaan we weer naar Las Vegas, deze keer voor de Global Gaming Expo, dat is het grootste gaming evenement van de wereld. We gaan gelukkig met een gehuurd busje, met z´n 6en. Openbaar vervoer naar Las Vegas was niet aan te raden, dus ben blij dat we nu met de auto gaan. Donderdagavond (hier) ben ik weer thuis, dus dan volgt er wel weer een update.
Tot later! xx

  • 13 November 2006 - 18:04

    Ineke:

    have fun meiske

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 19232

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: