Auw! =(! ....Continued! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Auw! =(! ....Continued! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Auw! =(! ....Continued!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

02 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Nou, ik ben naar de dokter geweest en het was weer een heel avontuur! Ik zal bij het begin beginnen..

Na een half uurtje wachten op Erik, omdat ik geen sleutels had thuis kon ik dus niet weg, kwam hij aangehuppeld met Harma, die was hij toevallig onderweg tegengekomen..
We besloten lopend naar de dokter te gaan, en dat bleek later een goede keuze! Harma had al aangeboden met me mee te gaan, omdat Erik nog les had vanmiddag, dus daar was ik heel blij mee.

Bij de dokter aangekomen werd ik gelijk ingedeeld bij een dokter, en na bijna een uur wachten was ik eindelijk aan de beurt.. En dat noemen ze dan spoedeisende hulp.. Maar goed, ikke dus mee met vrouwtje, wegen, en naar t kantoortje. Daar bleek dat ik koorts had en m'n bloeddruk was ook niet helemaal in orde. Het begon dus allemaal goed.

Toen weer een poosje wachten op de dokter. Bleek dat er een intern mee kwam.. Of ik t goed vond of ze mee keek. Nee hoor, ze mag alles ook wel even bekijken, maar dat hoefde niet. Na alles even goed bekeken en belicht te hebben besloot ze dat ik de boel ontstoken had, en kreeg ik spoelwater en antibiotica voorgeschreven. Ook moet ik naar de tandarts, maar nu blijkt dat ik daar helemaal niet voor verzekerd ben! Lekker dus weer, want kosten voor dokters enzo is hier niet bepaald goedkoop. Morgen maar even achteraan bellen dus..

Toen ik bij de apotheek was geweest bleek dat ik 20 minuutjes moest wachten tot ze 't bij elkaar gezocht hadden. Geen probleem. Dus Harma en ik in de wachtkamer wachten, en toen begon 't. Opeens kreeg ik 't heel warm en heel koud tegelijk, werd ik duizelig en werd alles heel zwaar. Harma werd al een beetje ongerust en vroeg of t ging. (Vanaf hier heeft Harma 't een klein beetje moeten bijvertellen). Toen zakte ik om, en rende Harma naar de balie om een zuster te halen. Maar in plaats van te zeggen "she passed out" (= ze is flauw gevallen) riep ze "she passed away" (= ze is overleden). :D Dus mensen keken een beetje vreemd, maar hadden wel gelijk door wat er aan de hand was. Gelijk 2 vrouwtjes erbij met een rolstoel en van dat stinkspul waarvan je weer bij je positieven komt. Ik hoorde alles heel vaag, en zag ook bijna niks meer (volgens Harma draaiden m'n ogen ook rond) dus ben ik maar in die rolstoel gaan zitten. Toen werd ik naar een bed gebracht en moest ik een blikje 7-up opdrinken, omdat daar veel suiker in zit.

Daar bleek dat mijn bloeddruk heel laag was en ik vrij hoge koorts had. Nadat ik daar bijna een half uur heb gelegen mocht ik weer weg, nadat ze alles nog een keer getest hadden.

Eind goed al goed dus, moet alleen nog even dat van die tandarts regelen. Later weer een nieuwe update.. xx!

  • 02 November 2006 - 04:04

    Grietha:

    Je laat me wel enorm schrikken dame, met je rare fratsen.
    Doe alsjeblieft rustig aan.
    Wij zitten nog op LAX airport L.A.
    Hebben ongeveer 4 uur vertraging.
    Hopen dat het daar bij blijft

  • 02 November 2006 - 11:31

    Fam. Hof:

    van harte beterschap meid,
    hopelijk ben je er snel weer van af. groetjes van ons allemaal.

  • 02 November 2006 - 12:30

    Dennis:

    Beterschap, leentje :X

    tja, mama en albert zitten in t vliegtuig nu, we kunnen ze pas om half 8 ophalen, dus moeten we om 4uur weg, omdat we precies in de spits zitten :'(

    Maar beterschap leen, kijk maar uit jij :p

  • 04 November 2006 - 17:47

    R En D Koops.:

    Echt wel een dik snoetje.Hopelijk helpen de medicijnen.Beterschap en succes bij de tandarts.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 19237

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: