Dilemma.. - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Dilemma.. - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Dilemma..

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 November 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Het zit ook nooit es gewoon mee.. Hadden we eindelijk toestemming van Hanze om onze stage hier toch te doen.. Begint Marriott ineens moeilijk te doen.. Ik word er niet goed van! Iedere keer als ik me erop in stel dat we kunnen blijven is er weer iets waardoor we misschien toch terug moeten.. Stel ik me daarop in, mogen we ineens toch blijven. Ik heb er genoeg van!

De situatie: Ik heb nog steeds mijn DS-2019 ofzo formulier niet gekregen, die ik nodig heb om mijn visum te verlengen en een social security number aan te vragen.. Die heb ik gelijk in augustus al aangevraagd, maar ik heb 'm nog steeds niet gekregen.. Dat gaat waarschijnlijk dus nog wel een poosje duren, en een social security number aanvragen duurt ook bijna 2 weken.. En aangezien onze stage over 4 weken al zou beginnen wordt dat erg krapjes..
Nog een probleem: Marriott wil/kan het stagecontract van de Hanzehogeschool niet ondertekenen, wat dus wel moet. Anders mogen we alsnog geen stage lopen.. Ze zijn nu van alles aan het uitzoeken ofzo, maar geen contract betekent dus geen stage.
Om deze redenen hebben we dus ook nog geen appartementen kunnen boeken, wat ook wel kortdag wordt in 3 weken. In Tucson zou het misschien nog kunnen, maar ik denk dat het voor Erik in Miami vrij lastig wordt om op zo'n korte termijn een fatsoenlijk en niet al te duur appartement te zoeken.

Hierom, en voor mij ook omdat ik genoeg heb van constant in onzekerheid te zitten of 't nu wel of niet doorgaat hebben we voor onszelf een deadline gesteld: Als we vandaag over een week nog geen zekerheid hebben gaan we na 't semester, half december, weer naar Nederland..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 19229

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: