Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

26 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Dag mensen, even snel een update want ik heb over 20 minuten les..
Dinsdagmiddag om 4u kwamen mama en mijn oom Albert (vanaf dit punt gewoon Albert ;)!) aan bij ons appartement. Daar hebben we even gezeten, bijgepraat, en toen gingen we uit eten, na even een tussenstop te hebben gemaakt bij de supermarkt.
Gisteren stond een tour van de campus op het schema. De hele dag was het mooi weer, wel koud maar tenminste zonnig (in tegenstelling tot dinsdag!), en net toen we met onze tour wilden beginnen begon het te regenen en te onweren. Niet zo'n beetje ook.
Hierdoor hebben we geen foto's kunnen maken (wel 1 van ons klaslokaal :D) dus kan ik niet laten zien hoe de campus eruit ziet. Ik doe wel weer een poging als Harma, de mama van Erik, hier is.
En dan.. morgen! Ben ik eindelijk 19 jaartjes jong. Heb er wel zin in, maar vind t niet zo leuk dat ik t niet thuis kan vieren.. Vorig jaar was ik in Berlijn met m'n verjaardag, maar toen kwam ik tenminste de volgende dag thuis.. Nu moet ik nog tot en met mei wachten om iedereen weer te zien. Maar goed.. Omdat we die dag geen marketing hebben zijn we de hele dag vrij, en hebben we besloten een dagje Sedona en omliggende plaatsen te doen.. De temperaturen daar zijn ook een stukje beter, rond de 30 graden..
In het weekend willen we nog naar Petrified Forest en Painted Desert.. Daar is t ook lekker warm.. Zal wel weer tegenvallen als we terugkomen in Flag, waar het gemiddeld -4 is elke dag.. Vanmorgen lag onderweg naar school overal ijs.. Erik ging al bijna onderuit.. :D!
Ohjah, hij heeft trouwens een stageplek gekregen in Miami.. Ik ben ernstig jaloers! Dus gaan we daar eerst nog een paar dagen doorbrengen voor we naar San Francisco gaan..
Mensen, ik heb les.
Hasta luego! xx

  • 26 Oktober 2006 - 17:42

    Dennis:

    Daag, volk in Amerika :)

    Blij dat het in het pittoreske Sleen nog iets warmer is dan -4 ;)

    Veel plezier met Albert en mama, ow, en met Smerik :p

    toedels :)

  • 27 Oktober 2006 - 10:07

    Klaas:

    Het word misschien vervelend, maar ik wil je hier ook even feliciteren met je 19de verjaardag.

  • 27 Oktober 2006 - 12:15

    Marieka:

    Ey Meis!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je vanuit et koue nl een leuke dag. En nog veel plezier daaro. Groetjes aan Erik.

    Kusz

  • 27 Oktober 2006 - 13:18

    Ria:

    Marleen van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een heel fijne dag toegewenst.En fijn dat de stage door gaat. Doe de groetjes aan Erik, Albert en je ma.

    Anita & Bert
    Erwin & Kimberley
    Gerrit & Ria

  • 27 Oktober 2006 - 14:31

    Harma:

    hoi marleen gefeliciteerd met je verjaardag ,we zien elkaar maandag.groetjes

  • 27 Oktober 2006 - 17:15

    R En D Koops.:

    Marleen nogmaals gefeliciteerd 19 jaar alweer.Ook felicitatie's voor Erik,Grietha en Albert.Laat je maar lekker verwennen door je ma en Albert. Fijn dat jullie stage doorgaat was best spannend.Groetjes uit Sleen.

  • 27 Oktober 2006 - 20:54

    Miny:

    Marleen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een hele fijne dag.
    Bertus, Miny en Patricia

  • 28 Oktober 2006 - 09:33

    Ans:

    Hey Marleen!
    Ik kom net op Hyves en zie dat je gisteren jarig was. Ik ben dus een beetje aan de late kant, maar alsnog van hart gefeliciteerd! Leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken daar! Mooi dat jullie ook een stage plek hebben. En New York is echt supergaaf! Ga vooral naar Macy's! Het grootste shopping centre dat ik ooit heb gezien! Daar kun je echt 3 dagen zoet zijn... Zal Erik leuk vinden ;) haha! Maar heel veel plezier & suc6 nog!
    Groetjes van Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 19235

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: