Nog 1 dagje.. - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje.. - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje..

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

23 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Nog 1 dagje en dan zijn mijn mama en Albert hier! :) Ben de hele dag al mensen op school aan het lastig vallen met mijn hyperactiviteit, maar ik ben blij! Puh! ;)
Zometeen toets.. Over bier brouwen en wijn maken.. Moet toch te doen zijn.. ;)!
Heb net ook een e-mail ontvangen van Marriott, met een officiele offer letter. Eindelijk schot in de zaak! Het enige probleem is dat ze m'n social security number in de V.S. nodig zijn, en die heb ik nog niet omdat ik nog steeds wacht op mijn nieuwe DS-2019 formulier (zie 1 van de eerste verhalen voor de reden daarvoor.. Ik=slim.. :D!) En die offer letter moet voor 30 oktober terug gestuurd zijn.. Dus maar even terug gemaild met het verhaal en afwachten wat ik nu moet doen.. Moet trouwens ook een pre-employment drug test doen, das hier heel normaal, maar op dat gebied verwacht ik geen problemen.. ;)!
We zijn trouwens ook bezig onze trip te plannen die we na onze stage willen doen. We hebben besloten dat we eerst een paar dagen in Erik z'n stage-stad blijven (als die een beetje boeiend is tenminste, Tucson leek ons niet zo.. :)!) daarna 4 dagen naar San Fransisco, dan 10 dagen New York, en dan zu Hause maar weer.. Volgens onze planning zijn we tussen 1 en 6 mei dan weer thuis.. Dus dan is het gedaan met de rust.. :)!
Al met al gaat de hele trip (niet schrikken mama, ik verdien straks geld met stage!) ongeveer 1200 euro kosten, maar we vinden het allebei zonde om deze kans om een stukje Amerika te zien niet te benutten. De hoge prijs is ook de reden waarom we niet naar nog meer steden gaan, het is de bedoeling dat er ook nog een beetje geld overblijft aan het einde van ons Amerika-avontuur.. :)!
Goed, ik ga m'n samenvattingen nog maar eens doorlezen, moet m'n gemiddelde van een B ophalen naar een A.. ;)!
Binnenkort meer, dan zal ik ook even foto's posten van de campus enzo.. xx!

  • 23 Oktober 2006 - 21:03

    Marleen:

    PS. De achtergronden waar je uit kunt kiezen op deze site zijn wel lelijk! :)

  • 24 Oktober 2006 - 10:10

    Ineke:

    veel plezier met je mama lieverd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 19239

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: