Lang Leve Hanze..:S - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Lang Leve Hanze..:S - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Lang Leve Hanze..:S

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

04 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Even snel een bericht: ik ben waarschijnlijk weer thuis met de Kerst. Kut-Hanze! Stage gaat dus niet door..
Later weer fatsoenlijke update, ben niet in de mood om te typen..

  • 04 Oktober 2006 - 22:10

    Marieke:

    Jee Marleen, das balen! Hoop voor jullie dat er toch nog een oplossing komt.. Succes ermee! Liefs Marieke

  • 05 Oktober 2006 - 02:46

    Mirjam:

    Jemig...dat er geen oplossing kan worden gevonden voor jullie probleem! Wat belachelijk!

  • 05 Oktober 2006 - 08:26

    Ineke:

    moet ik ze schoppen?

  • 05 Oktober 2006 - 13:53

    Marleen:

    Graag! Om het allemaal nog even een beetje erger te maken: kreeg gisteren een voicemail van Marriott International, als ik er belang bij had hadden ze een stage voor me in het star pass resort in Tucson..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 19235

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: