#@$%^&*~!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu #@$%^&*~!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

#@$%^&*~!!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 September 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Dear Erik and Marleen,

Unfortunately I have some very bad news for you. Certain aspects concerning an internship in the USA turn out to be far more complicated than you described in your letter; asking me for permission. As a result of these complicating factors: Hanze University cannot give you permission to do your internship in the USA.

Nou, das lekker wakker worden, zeg! #@$%^&!!
Hadden ze ook wel even eerder mee mogen komen, voordat we afspraken hadden gemaakt voor interviews en alles.. Blijkbaar komen we dus toch eerder thuis.. Joepiedepoepie.. :S!

• 22 September 2006 - 15:52

Mir & Mar:

Waaaaat?!! Dat meen je niet! En nu moeten jullie dus na het study-semester weg uit Amerika?! Wat belachelijk zeg. Maar is dit de schuld van de Hanzehogeschool of van de Immigratiedienst? Hoop dat jullie in een ander land een stageplek kunnen vinden. Succes ermee! Groetjes ons!

• 22 September 2006 - 16:44

Ineke:

damn wat is dit voor onzin! succes durmee meiske! hoop dat alles snel goed komt

kus!

• 25 September 2006 - 08:44

Jeroen V:

:O

Belachelijk, ze snappen er ook niks van op die hogescholen. Succes met het vinden van wat anders!

xxx

• 25 September 2006 - 18:46