Sekte-leden! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Sekte-leden! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Sekte-leden!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

15 September 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hi!

Even weer snel een berichtje.. Gaat hard deze week haha! Maar we hebben gisteren iets meegemaakt dat ik echt even kwijt moet! ;)!
Gistermiddag hadden we Hospitality Sales Management.. Op weg naar huis liepen Erik en ik even met Jacqueline mee, die in een residence hall op campus woont waar wij toch altijd aan langs komen.. Ongeveer 100 meter van ons gebouw is de Student Union, dat is waar je kunt eten, rondhangen, poolen, enz. Naast de Union zagen we ineens een hele grote kring van mensen.. We besloten maar even te gaan kijken wat er allemaal aan de hand was..
Daar aangekomen bleek dat er een klein mannetje met een sandwichbord (zo'n ding dat je om jezelf heen hangt om reclame te maken) met daarop kreten als: God Is Angry! en Warning: Lesbians! Warning: Pre-Marital Sex! en een bijbel in z'n hand stond. Mannetje roepen dat God boos was op de gay bevolking, en op mensen die sex hebben voor t huwelijk, en dat practisch iedereen die ook maar iets deed wat op zijn bord stond (stuk of 12 dingen ofzo, maar kon t niet allemaal lezen) zou branden in de hel. (Zijn woorden, niet de mijne!!)
Amerika zou Amerika niet zijn als er niet ineens een vage hippie naar t midden sprong en riep: GOD IS LOVE! DON'T BELIEVE HIM! GOD IS LOVE!
Mannetje weer boos, omdat hij maar een vergunning had tot 4u ofzo en die hippie zijn kostbare tijd misbruikte.. Uiteindelijk, 5 minuten later gaf ie t toch maar op.. (De groep mensen om hem heen werd echt heel erg boos, en de politie stond al klaar om in te grijpen) en gaf ie t woord aan een andere jongen.
Die bleek ook een bijbel in z'n tas te hebben, en ging stukken voorlezen, mensen oproepen om samen te bidden (wat ze ook gingen doen!) en huilen.. Die jongen was nog maar 2 jaar geleden bekeerd, en kende de hele bijbel al uit z'n hoofd.. Stelletje fanatiekelingen!
Echt, we hebben ons prima vermaakt..Was wel grappig om te zien, maar we zijn er wel van overtuigd dat die mensen hier allemaal gevaarlijk gek zijn! Stelletje sekte-leden! :)!
Dat was dus onze belevenis.. Heb me kapot gelachen, vooral toen iedereen samen ging bidden en elkaar ging knuffelen en samen huilen.. Hoewel ik daar wel een beetje bang van werd.. ;)!
Tot de volgende keer maar weer!

xMx

• 16 September 2006 - 09:48

Dennis:

hahahaahahhahaha _o-

gie-ren =D

Ik neem Amerika echt nóóit meer serieus nu, na al je verhalen :')