San Diego!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu San Diego!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

San Diego!!!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 September 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Zo.. Even weer tijd voor een korte update.. Zitten midden in een soort van toetsweek (nu al!) dus heb t best drukjes..
Op dit moment zit ik in de library hier op school, die is tot half 12 s avonds open, dus das best handig.. We gingen eigenlijk heen om Human Resource Management en Spaans te leren, hebben we morgen toetsen van, maar toen kwamen we Niek tegen en besloten we maar even ons tripje naar San Diego te gaan boeken.. Vlucht en bus boeken ging makkelijk, maar we hebben een beetje problemen met t hotel online boeken, en dus is Niek nu even naar dat hotel aan het bellen.. Vandaar dat ik nu even snel een berichtje typ :)!
Ohjah, we zijn net naar een meeting geweest over stage lopen in USA, en er zijn hier toch minstens 4 bedrijven waar NAU contact mee heeft die ons erg leuk lijken.. Dit zijn: 4 Seasons Hawaii (verdiend $16/$17 per uur.. :)! Willen ongeveer 8-10 studenten!)MGM Grand Las Vegas, Red Lion Seatlle, en Marriott Resorts Marco Island Florida (kost en inwoning, plus uurloon, plek voor 4 studenten.. :)!)
Nu is t wachten op goedkeuring van de Hanze.. Hoop dat ze aanmaken, want als we maandag onze cv op een site van school zetten kunnen we interviews doen al op 27 september, dan is Career Day en komen al die bedrijven op school om interns te zoeken..
Even afwachten dus, maar ik hou jullie op de hoogte! Verder is er eigenlijk niet heel veel boeiends gebeurd, dus dit was t weer voor nu.. Tot later!

xMarleen

• 14 September 2006 - 06:41

Inge:

Heej lief meisje!
    Top van die stage..ben benieuwd:)!
    K ga zo ook naar school,,ook al drukdruk..maar wel heel leuk!
    Ga jou mailen vnaav!
    KUSS

• 14 September 2006 - 07:34

Greaute Broer:

Hoi Leen,

je zegt het wat verkeerd,
    je KRIJGT 16/17 zloty in t uur, je VERDIENT het niet =D

Maarre, vermaak je wat daar ;)

:w toedelz

Dennis

• 14 September 2006 - 13:40

Ineke:

Hee lievdje, kheb je mailtje ontvangen, btje jammer dat we niet meer kunnen bellen en het via de mail moeten doen. mja, wel een goed alternatief! ik zal in het weekend me laptop 's avonds laat een keer aandoen miss dat ik dan naar je kan bellen met skype. wil je stem wel even horen :)

dikke kus

• 15 September 2006 - 15:00

Albert En Grietha:

Onze voorkeur gaat uit naar Hawaii. Misschien kun je dan een familiekorting regelen. Afgesproken?