Ik verveel me.. :) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu Ik verveel me.. :) - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marleen Schuiling - WaarBenJij.nu

Ik verveel me.. :)

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

16 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Dag mensen,

Alweer een update vanuit Flagstaff. Ik zit nu in de library op campus, en ik verveel me. Toen dacht ik, laat ik eens even wat mensen gaan mailen, maar nu leek het me slimmer om gewoon hier wat te posten, omdat ik dan niet 5x hetzelfde verhaal hoef te typen.. :)!
Vanmorgen moesten we weer naar school, en dat viel niet mee! Na 5 dagen soort van vakantie is om kwart over 6 opstaan geen pretje! We moesten lopend naar school (ongeveer 20 minuten), omdat Erik z'n stuur los zat en die dus gefixt moest worden vorige week, en we hadden gisteren geen zin om de fiets weer op te gaan halen. Onze eigen schuld dus.. :)!
Op zich is het lopen wel te doen, als we fietsen gaan we meestal om, omdat we anders een gigantisch steile berg over moeten. Lopend is dat niet echt een probleem, vooral nu we een binnendoor weggetje hebben ontdekt, maar op de mountainbike (gewone fietsen kennen ze hier niet) ga je net zo hard weer achteruit, en dat kan niet de bedoeling zijn.. ;)!
De temperaturen hier in Flagstaff zijn ernstig gedaald de afgelopen paar dagen. Liep ik in Vegas nog in korte broek of rok over de Strip, hier in Flagstaff vriest het 's nachts al, en 's ochtends vroeg is het ook maar 2 tot 6 graden. Dikke trui en handschoenen aan dus :)! Mensen maken vaak de fout om te denken dat het hier heel erg warm is het hele jaar door, omdat het in het zuiden van de USA ligt, en omdat in Phoenix (3u rijden) de vogeltjes dood van het dak vallen het hele jaar door, maar helaas is niets minder waar. Het is hier vergelijkbaar met Nederland, alleen dan minder regen.
Zometeen hebben we Marketing, even kijken hoe we op de toets hebben gedaan. Donderdag hebben we onze 1e mid-term, de eerste echt belangrijke toets. Ben benieuwd.. Voor de vorige toets voor die les (Human Resource Management) moesten we een soort van tabel uit ons hoofd leren en dan woordjes invullen in de vakjes.. Ik verwacht er dus niet te veel van.. ;)!
Deze week maar even hard bezig voor school, zodat we de komende weken het wat rustiger hebben. Morgen over een week zijn mijn mama en mijn oom namelijk een week in Flagstaff, dus dan hebben we geen tijd voor school.. ;)! Op de dag dat zij weer verder gaan (ze doen een rondreis) komt de moeder van Erik voor 2 weken, dus dan hebben we t ook druk.. :)! Ohjah, voor de mensen die graag willen weten wat mijn moeder en Albert zoal uitspoken: www.travelmessage.nl/wijnaaramerika. Leef je uit zou ik zeggen ;)! Als het goed is zijn ze nu in San Fransisco, ik ben jaloers! Wil ik zeker nog heen voordat ik weer terug ga naar Nederland!
Nu moet ik naar Marketing, de les begint over 20 minuten en we moeten nog een stukje lopen. Ohjah, ik zal volgende week ofzo wel even foto's maken van de campus en die online zetten. Neem aan dat we die toch aan Albert en mama moeten laten zien, kan ik net zo goed gelijk foto's maken.. :)!
Tot later! xx

  • 16 Oktober 2006 - 18:26

    Klaas:

    Ik vond al dat ik zo lang op antwoord moest wachten
    ik snap nu waarom

  • 16 Oktober 2006 - 18:53

    Carola:

    Hey leuk dat het daar leuk is. Hier lekker druk met school. Nog heel veel plezier daar.

    Groetjes Carola

  • 18 Oktober 2006 - 01:13

    Grietha:

    En ik maar denken wat kijken er veel mensen op onze site, maar nu snap ik het. Jij maakt reclame. Dag lieverd, tot over 1 weekje.

  • 18 Oktober 2006 - 18:16

    Patricia:

    hoop dat alles goed komt. anders kun je hier wel stage lopen. veel plezier met je mama en albert volgende week.

  • 19 Oktober 2006 - 14:46

    Harma:

    Hoi Marleen is het nog een beetje uit te houden met Erik groetjes en een smokkie.

  • 19 Oktober 2006 - 20:20

    Erik:

    Van je moeder moet je het maar hebben :P

  • 20 Oktober 2006 - 16:05

    Ineke:

    lieverdje, ik blijf voor je duimen!

    dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Vanaf 16 augustus ben ik samen met Erik een jaar lang in Amerika, eerst 4 maanden studeren aan het Northern Arizona University in Flagstaff, en daarna 4 maanden stage.

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 19233

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: